Aktualności

Zapytanie ofertowe na realizację zadania "Zespół cmentarzy wojennych: Cmentarz wojenny Piasecznia III, Cmentarz wojenny Kierzek II"

Białystok, dn. 03.10.2024 r.

Zapytanie ofertowe na realizację zadania:

Zespół cmentarzy wojennych: Cmentarz wojenny Piasecznia III, Cmentarz wojenny Kierzek II

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.).

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Ośrodek Badań Europy Środkowo-Wschodniej

ul. Ciołkowskiego 1J lok. 1083, 15-245 Białystok

Adres strony internetowej: www.obesw.pl

Osoba do kontaktu z wykonawcami: dr Małgorzata Karczewska, tel. +48 605 565 841

E-mail do korespondencji: kontakt@obesw.pl

TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.

2) Do niniejszego zaproszenia do składania ofert nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).

3) Zamówienie nie zostało podzielone na części ponieważ obejmuje wykonanie roboty budowlanej o takim zakresie rzeczowym, że nie ma możliwości wydzielenia mniejszych podzakresów w taki sposób aby mogli je wykonać różni wykonawcy. Zakres oraz wartość zamówienia powoduje, że jest ono dostępne dla małych i średnich przedsiębiorców. Ze względu na wielkość zamówienia możliwe problemy w organizacji robót zamawiający uznał zamówienie za niepodzielne.

4) Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Odbudowy Zabytków.

5) W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajduje bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.).

6) Komunikacja odbywać się będzie w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@obesw.pl, na zasadach określonych w zapytaniu.

SPOSÓB I MIEJSCE PUBLIKACJI ZAMÓWIENIA

Opublikowanie zapytania ofertowego poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Wnioskodawcy – Gmina Kadzidło http://kadzidlo.pl/ oraz Beneficjenta – Ośrodek Badań Europy Środkowo Wschodniej https://www.obesw.pl/

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane; 71351700-0 - Usługi poszukiwań naukowych

1) Przedmiotem zamówienia są kompleksowe prace renowacyjne dwóch cmentarzy wojennych z czasów I wojny światowej położonych na gruntach wsi Piasecznia (dz. geod. nr 3180/2) i Kierzek (dz. geod. nr 44, 45 i 3186). Oba cmentarze są obiektami zabytkowymi i miejscami pamięci, dlatego wszelkie prace muszą być prowadzone w uzgodnieniu z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz Mazowieckim Urzędem Wojewódzkim na podstawie wymaganych prawem pozwoleń i uzgodnień

Zakres renowacji cmentarza wojennego Piasecznia III:

1. Wycięcie samosiewek drzew i krzewów, usunięcie zbędnej roślinności zielnej wraz z wywiezieniem biomasy. Cięcia pielęgnacyjne starodrzewu

2. Uporządkowanie terenu cmentarza – zasypanie zapadlisk współczesnych wkopów

3. Naprawa wału ziemnego wyznaczającego granicę cmentarza: uzupełnienie ubytków, likwidacja wydeptanych ścieżek prowadzących przez wał, odtworzenie odcinka wzdłuż południowej krawędzi, zasypanego podczas prac ekshumacyjnych

4. Ustawienie krzyża cmentarnego o wysokości co najmniej 4,5 m w centralnej części cmentarza

5. Przeprowadzenie historycznych poszukiwań archiwalnych w archiwach polskich oraz niemieckich i na podstawie wyników w/w kwerend opracowanie treści i koncepcji graficznej oraz wykonanie i ustawienie trwałej tablicy informacyjnej poza granicą nekropoli

Zakres renowacji cmentarza wojennego Kierzek II:

1. Inwentaryzacja napowierzchniowych elementów cmentarza wraz ze sporządzeniem rysunku planu cmentarza i dokumentacji fotograficznej

2. Aktualizacja karty ewidencyjnej cmentarza zabytkowego na potrzeby WKZ

3. Opracowanie karty miejsca pamięci na potrzeby wojewody mazowieckiego

4. Wycięcie samosiewek drzew i krzewów, usunięcie zbędnej roślinności zielnej wraz z wywiezieniem biomasy. Cięcia pielęgnacyjne starodrzewu.

5. Uporządkowanie i wyrównanie terenu cmentarza (poza mogiłami i inną infrastrukturą)

6. Renowacja (nadsypanie) nasypów mogił grobów wojennych (159 mogił grobów jednostkowych i zbiorowych)

7. Odtworzenie krzyży nagrobnych na mogiłach (60 cm wysokości x 159 szt.)

8. Renowacja dwóch ziemnych kopców – podstaw pod krzyże cmentarne oraz rekonstrukcja dwóch wysokich krzyży cmentarnych (4,5 m wysokości)

9. Przeprowadzenie historycznych poszukiwań archiwalnych w archiwach polskich oraz niemieckich i na podstawie wyników w/w kwerend opracowanie treści i koncepcji graficznej oraz wykonanie i ustawienie trwałej tablicy informacyjnej poza granicą nekropoli

2) Miejsce wykonywania zadania: grunty wsi Piasecznia (dz. geod. nr 3180/2) i Kierzek (dz. geod. nr 44, 45 i 3186)

Zadanie realizowane będzie przy udziale środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach udzielonej dotacji przez Gminę Kadzidło (tj. wnioskodawcy, któremu udzielono dofinansowania z RPOZ z przeznaczeniem na udzielenie dotacji Zamawiającemu).

3) Możliwość składanie ofert częściowych – nie.

4) Termin realizacji: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy.

5) Termin płatności: do 35 dni kalendarzowych od dnia otrzymania faktury.

6) Okres gwarancji: 5 lat licząc od daty odbioru końcowego.

7) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik do Zapytania ofertowego.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu.

WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ

1. Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała:

a) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru – zał. do Zapytania ofertowego).

b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

2. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu. Niezałączenie lub załączenie niepodpisanego Formularza ofertowego skutkować będzie odrzuceniem oferty z postępowania.

INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

1) Ofertę realizacji zadania w postaci skanu oraz wszelkie oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresie e-mail: kontakt@obesw.pl

2) Ofertę sporządzona się w języku polskim, zgodnie z treścią formularza ofertowego, którego wzór stanowi załącznik do Zapytania. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy.

3) Oferta (formularz ofertowy) oraz pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą powinny zostać złożone w formie skanów na adres mailowy: kontakt@obesw.pl

TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1) Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

2) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1) Miejsce oraz termin składania ofert: drogą mailową na adres kontakt@obesw.pl lub platformą epuap na adres /OBESW/domyslna do dnia 04.11.2024 r., godz. 15:00.

2) Miejsce oraz termin otwarcia ofert: ul. Ciołkowskiego 1J lok. 1083, 15-245 Białystok.

O terminie otwarcia ofert Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.

OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY

1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami:

Cena ofertowa brutto - waga 100%

2) Zamawiający przyjął w przedmiotowym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe. Cena oferty winna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca przy realizacji zamówienia (wszystkie roboty budowlane, dostawy, usługi niezbędne do wykonania przedmiotu umowy) z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków.

3) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszą ofertę cenową.

4) O wyborze oferty Zamawiający zawiadomi poprzez upublicznienie na stronie Zamawiającego informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz drogą mailową.

ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO:

1) Zmiany terminu składania ofert;

2) Nieudzielenia odpowiedzi na pytania Wykonawców;

3) Zmiany treści zapytania;

4) Poprawienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie;

5) Wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty;

6) Wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o wymagane dokumenty i oświadczenia;

7) Odrzucenia oferty wraz z podaniem uzasadnienia;

8) Przeprowadzenia negocjacji z wybranym przez siebie Wykonawcą w przypadku, gdy wszystkie oferty podlegają odrzuceniu;

9) Przeprowadzenia negocjacji cenowych z wybranym przez siebie Wykonawcą w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia;

10) Unieważnienia Zapytania bez podania przyczyny (na każdym etapie postępowania) i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

1) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego.

2) Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stanowi Załącznik do Zapytania ofertowego.

LISTA ZAŁĄCZNIKÓW:

1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1;

2) Projekt umowy - Załącznik nr 2;

3) Klauzula informacyjna RODO - Załącznik nr 3.



 Dokumenty do pobraniaobraz_2024-10-03_184941997.png 

2 miesiące temu